Monitorul de evaluare
ID | Utilizator | Problemă | Rundă | Mărime | Dată | Stare |
---|---|---|---|---|---|---|
#256437 |
|
Permcif | test_2 | ... | 19 nov. 2016 22:16:31 | |
#256431 |
|
Monotonă (clasa a 5-a) | test_2 | ... | 19 nov. 2016 22:03:59 | |
#256419 |
|
Cavaleri (clasa a 5-a) | test_2 | ... | 19 nov. 2016 21:23:36 | |
#256404 |
|
Permcif | test_2 | ... | 19 nov. 2016 20:24:25 | |
#256381 |
|
Reuniunea a doua intervale | test_2 | ... | 19 nov. 2016 19:44:55 | |
#256345 |
|
Subsecvență crescătoare (clasa a 5-a) | test_2 | ... | 19 nov. 2016 18:49:47 | |
#256343 |
|
Subsecvență crescătoare (clasa a 5-a) | test_2 | ... | 19 nov. 2016 18:49:21 | |
#255405 |
|
Ucif (clasa a 5-a) | test_9a | ... | 13 nov. 2016 11:16:33 | |
#255372 |
|
Comune (clasa a 5-a) | test_9a | ... | 13 nov. 2016 10:34:37 | |
#255348 |
|
Maxnr (clasa a 5-a) | test_9a | ... | 13 nov. 2016 10:08:41 |
Ce este și cum se folosește monitorul de evaluare.