Monitorul de evaluare

Vezi pagina: 1 2  (39 rezultate)
ID Utilizator Problemă Rundă Mărime Dată Stare
#679851 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Mediana (clasa a 10-a) cex_11_12_2022 ... 5 dec. 2022 19:02:19
#666883 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Inginer (clasa a 10-a) selectie_cexgj ... 4 oct. 2022 21:56:16
#666877 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Inginer (clasa a 10-a) selectie_cexgj ... 4 oct. 2022 21:52:54
#666876 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Inginer (clasa a 10-a) selectie_cexgj ... 4 oct. 2022 21:52:33
#666873 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Inginer (clasa a 10-a) selectie_cexgj ... 4 oct. 2022 21:51:47
#666872 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Inginer (clasa a 10-a) selectie_cexgj ... 4 oct. 2022 21:49:22
#666870 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Inginer (clasa a 10-a) selectie_cexgj ... 4 oct. 2022 21:48:14
#666867 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Inginer (clasa a 10-a) selectie_cexgj ... 4 oct. 2022 21:47:09
#666791 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Mediana (clasa a 10-a) selectie_cexgj ... 4 oct. 2022 21:00:02
#666778 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Subsecvență circulară de sumă maximă selectie_cexgj ... 4 oct. 2022 20:52:54
#666774 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Subsecvență circulară de sumă maximă selectie_cexgj ... 4 oct. 2022 20:49:19
#666772 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Subsecvență circulară de sumă maximă selectie_cexgj ... 4 oct. 2022 20:47:33
#666768 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Subsecvență circulară de sumă maximă selectie_cexgj ... 4 oct. 2022 20:45:23
#666767 avatar davidPetreus23 david mihai petreus davidPetreus23 Subsecvență circulară de sumă maximă selectie_cexgj ... 4 oct. 2022 20:44:13
Vezi pagina: 1 2  (39 rezultate)


Ce este și cum se folosește monitorul de evaluare.