Fișierul intrare/ieșire biscuit.in, biscuit.out Sursă ad-hoc
Autor Cătălin Frâncu Adăugată de avatar Catalin.Francu Cătălin Frâncu Catalin.Francu
Timp de execuție pe test 0.5 sec Limită de memorie 600 KB
Scorul tău N/A Dificultate stea de rating de tip fullstea de rating de tip fullstea de rating de tip emptystea de rating de tip emptystea de rating de tip empty
open book Poți vedea testele pentru această problemă accesând atașamentele .

Biscuit

Jocul Biscuit se desfășoară pe un caroiaj dreptunghiular cu M linii și N coloane de puncte. Pe rând, doi jucători trasează segmente între două puncte vecine pe orizontală sau pe verticală. Jucătorul care închide un pătrat (de latură 1) primește un punct și mai mută o dată. Când toate segmentele au fost trasate, câștigă jucătorul care a închis mai multe pătrate.

Dându-se o tablă pe care s-au făcut deja niște mutări, să se determine câte pătrate poate închide jucătorul care este la mutare.

Date de intrare

Fișierul de intrare biscuit.in conține, pe prima linie, numerele M și N.

Pe următoarele M linii sunt descrise segmentele orizontale. Fiecare linie conține N_-1 caractere. Al _j_-lea caracter de pe linia _i este 1 sau 0 după cum al j_-lea segment orizontal de pe linia _i a fost trasat sau nu.

Pe ultimele M_-1 linii sunt descrise segmentele verticale. Fiecare linie conține _N caractere. Al j_-lea caracter de pe linia _i este 1 sau 0 după cum al j_-lea segment vertical de pe linia _i a fost trasat sau nu.

Date de ieșire

În fișierul de ieșire biscuit.out se va scrie numărul de pătrate pe care le poate închide jucătorul la mutare.

Restricții

  • 2 ≤ M, N ≤ 1.000

Exemplu

biscuit.in biscuit.out Explicație
5 6
10101
01000
10111
10011
01011
111111
100101
111000
010101
14

Explicație

În figura de mai sus, segmentele negre sunt cele date la intrare. Jucătorul la mutare poate trasa segmentele verzi pentru a închide, în ordine, pătratele 1-14 (ordinea nu este unică). Segmentele gri sunt cele rămase netrasate după mutare.

Trebuie să te autentifici pentru a trimite soluții. Click aici

Indicii de rezolvare

Arată 5 categorii