Fișierul intrare/ieșire | convex.in, convex.out | Sursă | Cerc informatică Vianu |
---|---|---|---|
Autor | Cristian Frâncu | Adăugată de | Cristian Frâncu • francu |
Timp de execuție pe test | 0.15 sec | Limită de memorie | 4096 KB |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi soluțiile trimise | Statistici
Convex (clasa a 8-a)
Să considerăm o matrice m x n. Inițial toate pătrățelele matricei sînt colorate în alb. Homer a colorat o parte din pătrățele (cel puțin una) în negru. Denumim o matrice colorată convexă dacă putem să mergem de la orice căsuță neagră la orice altă căsuță neagră traversînd numai căsuțe negre adiacente și schimbînd direcția cel mult o dată. În figura de mai jos matricea din stînga este convexă, în timp ce cea din dreapta nu este convexă, pentru că există două căsuțe pentru care trebuie să schimbăm direcția mai mult de o dată în calea de la una la cealaltă.
Cerință
Vi se dă o matrice pictată. Spuneți-i lui Homer dacă este convexă sau nu.
Date de intrare
Fișierul de intrare convex.in conține pe prima linie doi întregi, m și n, dimensiunile matricei. Fiecare din următoarele m linii conține n caractere ‘A’ sau ‘N’. Caracterul ‘A’ reprezintă o căsuță albă, iar ‘N’ una neagră.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire convex.out conține pe singura lui linie numărul 1 dacă matricea este convexă, sau 0 în caz contrar.
Restricții
- 1 ≤ m, n ≤ 700
- există cel puțin o căsuță pictată
- pentru 40% din teste 1 ≤ m, n ≤ 50
- pentru 80% din teste 1 ≤ m, n ≤ 150
Exemple
convex.in | convex.out |
---|---|
3 4 AANA NAAA AAAN |
0 |
3 1 N N A |
1 |