Fișierul intrare/ieșire joc1.in, joc1.out Sursă ONI 2011 clasa a 7-a
Autor Roxana Tîmplaru Adăugată de avatar francu Cristian Frâncu francu
Timp de execuție pe test 0.1 sec Limită de memorie 2048 KB
Scorul tău N/A Dificultate stea de rating de tip fullstea de rating de tip emptystea de rating de tip emptystea de rating de tip emptystea de rating de tip empty
open book Poți vedea testele pentru această problemă accesând atașamentele .

Joc1 (clasa a 7-a)

Georgel și Ionel au inventat un joc. Georgel scrie în fiecare pătrățel pe o foaie de matematică, de forma unui tablou bidimensional cu n linii și m coloane, valori de 0 sau 1. Ionel stabilește 3 forme distincte pe care Georgel trebuie să le identifice pe foaia de matematică în poziția dată sau rotite ca în figura 1, 2 sau 3. Cele trei forme propuse sunt:

Cerință

Scrieți un program care să identifice numărul de apariții pentru toate formele precizate.

Date de intrare

Fișierul de intrare joc1.in conține pe prima linie valorile lui n și m separate printr-un spațiu, pe următoarele n linii fiind valorile din pătrățelele de pe foaie (neseparate prin spații).

Date de ieșire

Fișierul de ieșire joc1.out va conține pe prima linie numărul total de forme identificate, de oricare din cele trei tipuri.

Restricții

  • 0 < m, n < 100
  • Un pătrățel se poate regăsi în una sau mai multe forme.

Exemplu

joc1.in joc1.out Explicații
5 5
00100
00110
01111
00100
00100
7
Există 2 forme de primul tip, 3 forme de tipul al doilea și 2 de al treilea tip, ca în desen.

Trebuie să te autentifici pentru a trimite soluții. Click aici

Indicii de rezolvare

Arată 4 categorii