Fișierul intrare/ieșire | joc1.in, joc1.out | Sursă | ONI 2011 clasa a 7-a |
---|---|---|---|
Autor | Roxana Tîmplaru | Adăugată de |
|
Timp de execuție pe test | 0.1 sec | Limită de memorie | 2048 KB |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi soluțiile trimise | Statistici
Joc1 (clasa a 7-a)
Georgel și Ionel au inventat un joc. Georgel scrie în fiecare pătrățel pe o foaie de matematică, de forma unui tablou bidimensional cu n linii și m coloane, valori de 0 sau 1. Ionel stabilește 3 forme distincte pe care Georgel trebuie să le identifice pe foaia de matematică în poziția dată sau rotite ca în figura 1, 2 sau 3. Cele trei forme propuse sunt:
Cerință
Scrieți un program care să identifice numărul de apariții pentru toate formele precizate.
Date de intrare
Fișierul de intrare joc1.in conține pe prima linie valorile lui n și m separate printr-un spațiu, pe următoarele n linii fiind valorile din pătrățelele de pe foaie (neseparate prin spații).
Date de ieșire
Fișierul de ieșire joc1.out va conține pe prima linie numărul total de forme identificate, de oricare din cele trei tipuri.
Restricții
- 0 < m, n < 100
- Un pătrățel se poate regăsi în una sau mai multe forme.
Exemplu
joc1.in | joc1.out | Explicații |
---|---|---|
5 5 00100 00110 01111 00100 00100 |
7 |
Există 2 forme de primul tip, 3 forme de tipul al doilea și 2 de al treilea tip, ca în desen.
![]() |