Diferențe pentru problema/puzzle1 între reviziile #13 si #9

Nu există diferențe între titluri.

Diferențe între conținut:

h2. Enunt
Definim un puzzle de numere ca fiind adunarea a două numere naturale, în care o parte dintre cifre au fost înlocuite cu caracterul *. De exemplu, pentru adunarea:
9334
789
Definim un puzzle de numere ca fiind adunarea a două numere naturale, în care o parte dintre
cifre au fost înlocuite cu caracterul *.
De exemplu, pentru adunarea:
 9334
 789
10123
unele dintre puzzle-urile corespunzătoare pot fi:
*3*4    9**4    ****
78*     **9     ***
*3*4    9**4    ****
   78*     **9     ***
10123   *****   *****
 
 
 
h2. Cerinta
Să se scrie un program care determină o adunare din care provine un puzzle dat.
h2. Date de intrare
Fișierul de intrare $puzzle.in$ va conține mai multe teste. Pe prima linie se va găsi un număr natural T reprezentănd numărul de puzzle-uri din fișier. Pe următoarele 3*T linii se vor găsi T triplete, fiecare triplet reprezentând un puzzle format din caractere * și eventual cifre.
Fișierul de intrare $puzzle.in$ va conține mai multe teste. Pe prima linie se va găsi un număr
natural T reprezentănd numărul de puzzle-uri din fișier. Pe următoarele 3*T linii se vor găsi T
triplete, fiecare triplet reprezentând un puzzle format din caractere * și eventual cifre.
h2. Date de ieșire
Fișierul de ieșire $puzzle.out$ va conține exact 3*T linii cu numere naturale, câte trei linii pentru fiecare puzzle din fișierul de intrare. Prima și cea de-a doua linie a unui puzzle vor conține numerele care urmează să fie adunate, iar a treia linie va conține suma acestora, în ordinea citirii din fișierul de intrare.
Fișierul de ieșire $puzzle.out$ va conține exact 3*T linii cu numere naturale, câte trei linii
pentru fiecare puzzle din fișierul de intrare. Prima și cea de-a doua linie a unui puzzle vor conține
numerele care urmează să fie adunate, iar a treia linie va conține suma acestora, în ordinea citirii
din fișierul de intrare.
h2. Restricții
* 1 ≤ T ≤ 10
* Toate numerele fiecărui puzzle nu pot avea prima cifră 0.
* Dacă există mai multe adunări corecte corespunzătoare unui puzzle, se va accepta oricare dintre acestea.
* Dacă există mai multe adunări corecte corespunzătoare unui puzzle, se va accepta oricare
dintre acestea.
* Lungimea oricărei linii a unui puzzle nu depășește 100.000 de caractere.
* Se garantează existența unei soluții pentru toate testele de intrare.
* Pentru teste în valoare de 15 puncte lungimea oricărui număr din fiecare puzzle va fi mai mică sau egal cu 18
* Pentru teste în valoare de încă 25 de puncte lungimea oricărui număr din fiecare puzzle va fi mai mică sau egal cu 1000
* Pentru teste în valoare de încă 25 puncte lungimea oricărui număr din fiecare puzzle va fi mai mică sau egal cu 20000
* Pentru teste în valoare de 15 puncte lungimea oricărui număr din fiecare puzzle va fi mai
mică sau egal cu 18
* Pentru teste în valoare de încă 25 de puncte lungimea oricărui număr din fiecare puzzle
va fi mai mică sau egal cu 1000
* Pentru teste în valoare de încă 25 puncte lungimea oricărui număr din fiecare puzzle va fi
mai mică sau egal cu 20000
h2. Exemplu
789
10123
| Fișierul de intrare conține un puzzle:
*3*4
78*
 *3*4
 78*
10123
O adunare corectă corespunzătoare acestui
puzzle este:
9334
789
 9334
 789
10123
|
| 2
| Fișierul de intrare conține 2 puzzle-uri.
Pentru primul puzzle o adunare corectă
este:
98
9
 98
 9
107
Pentru al doilea puzzle o adunare corectă
este:
75
1
 1
76
|

Nu există diferențe între securitate.