h2. Enunt
Definim un puzzle de numere ca fiind adunarea a două numere naturale, în care o parte dintre
cifre au fost înlocuite cu caracterul *.
De exemplu, pentru adunarea:
9334
789
Definim un puzzle de numere ca fiind adunarea a două numere naturale, în care o parte dintre cifre au fost înlocuite cu caracterul *. De exemplu, pentru adunarea:
9334
789
10123
unele dintre puzzle-urile corespunzătoare pot fi:
*3*4 9**4 ****
78* **9 ***
*3*4 9**4 ****
78* **9 ***
10123 ***** *****
h2. Cerinta
Să se scrie un program care determină o adunare din care provine un puzzle dat.
h2. Date de intrare
Fișierul de intrare $puzzle.in$ va conține mai multe teste. Pe prima linie se va găsi un număr
natural T reprezentănd numărul de puzzle-uri din fișier. Pe următoarele 3*T linii se vor găsi T
triplete, fiecare triplet reprezentând un puzzle format din caractere * și eventual cifre.
Fișierul de intrare $puzzle.in$ va conține mai multe teste. Pe prima linie se va găsi un număr natural T reprezentănd numărul de puzzle-uri din fișier. Pe următoarele 3*T linii se vor găsi T triplete, fiecare triplet reprezentând un puzzle format din caractere * și eventual cifre.
h2. Date de ieșire
Fișierul de ieșire $puzzle.out$ va conține exact 3*T linii cu numere naturale, câte trei linii
pentru fiecare puzzle din fișierul de intrare. Prima și cea de-a doua linie a unui puzzle vor conține
numerele care urmează să fie adunate, iar a treia linie va conține suma acestora, în ordinea citirii
din fișierul de intrare.
Fișierul de ieșire $puzzle.out$ va conține exact 3*T linii cu numere naturale, câte trei linii pentru fiecare puzzle din fișierul de intrare. Prima și cea de-a doua linie a unui puzzle vor conține numerele care urmează să fie adunate, iar a treia linie va conține suma acestora, în ordinea citirii din fișierul de intrare.
h2. Restricții
* 1 ≤ T ≤ 10
* Toate numerele fiecărui puzzle nu pot avea prima cifră 0.
* Dacă există mai multe adunări corecte corespunzătoare unui puzzle, se va accepta oricare
dintre acestea.
* Dacă există mai multe adunări corecte corespunzătoare unui puzzle, se va accepta oricare dintre acestea.
* Lungimea oricărei linii a unui puzzle nu depășește 100.000 de caractere.
* Se garantează existența unei soluții pentru toate testele de intrare.
* Pentru teste în valoare de 15 puncte lungimea oricărui număr din fiecare puzzle va fi mai
mică sau egal cu 18
* Pentru teste în valoare de încă 25 de puncte lungimea oricărui număr din fiecare puzzle
va fi mai mică sau egal cu 1000
* Pentru teste în valoare de încă 25 puncte lungimea oricărui număr din fiecare puzzle va fi
mai mică sau egal cu 20000
* Pentru teste în valoare de 15 puncte lungimea oricărui număr din fiecare puzzle va fi mai mică sau egal cu 18
* Pentru teste în valoare de încă 25 de puncte lungimea oricărui număr din fiecare puzzle va fi mai mică sau egal cu 1000
* Pentru teste în valoare de încă 25 puncte lungimea oricărui număr din fiecare puzzle va fi mai mică sau egal cu 20000
h2. Exemplu