Fişierul intrare/ieşire: | razboi.in, razboi.out | Sursă | ad-hoc |
Autor | Andreescu Mihai | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 1.8 sec | Limită de memorie | 65536 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Razboi
Două ţări foarte îndepărtate au intrat în război. Ele dispun de armate formate din A, respectiv B soldaţi. Fiecare dintre soldaţi are o poziţie iniţială x0, o viteză iniţială v0 şi o acceleraţie a constantă în timp. Ei se deplasează după legea:
x = x0 + v0*t + a*t^2/2
Cerinţă
Considerându-se că războiul începe când doi soldaţi inamici se ciocnesc, să se determine după cât timp începe lupta.
Date de intrare
Fişierul de intrare razboi.in conţine A, numărul de soldaţi ai primei ţări, urmat de A linii cu descrierea soldaţilor. Soldaţii sunt caracterizaţi de un triplet (x, v, a) reprezentând coordonata iniţială, viteza iniţială şi acceleraţia (numere intregi). În mod similar, este descrisă armata celei de-a doua ţări.
Date de ieşire
Fişierul de ieşire razboi.out va conţine o singură linie cu un număr T, reprezentând timpul scurs până la începutul războiului, cu o precizie de 6 zecimale.
Restricţii
- 1 <= A, B <= 1 000 000
- -200 000 000 <= x, v, a <= 200 000 000 (întregi nenule)
- Viteza şi acceleraţia soldaţilor din ţara 2 vor fi negative, în timp ce cele ale soldaţilor din ţara 1 vor fi pozitive.
- Toţi soldaţii din ţara A au coordonata iniţială x mai mică decât a oricărui soldat din ţara B.
- Se garantează că războiul va începe la un moment dat (0 <= T <= 50 000)
Exemplu
razboi.in | razboi.out |
---|---|
1 1 1 0 1 3 -1 0 | 1.000000 |
Explicaţie
Cei doi soldati se intalnesc pe pozitia 2 dupa o unitate de timp.