Fișierul intrare/ieșire | razboi.in, razboi.out | Sursă | ad-hoc |
---|---|---|---|
Autor | Mihai Andreescu | Adăugată de |
|
Timp de execuție pe test | 1.8 sec | Limită de memorie | 65536 KB |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi soluțiile trimise | Statistici
Razboi
Două țări foarte îndepărtate au intrat în război. Ele dispun de armate formate din A, respectiv B soldați. Fiecare dintre soldați are o poziție inițială x0, o viteză inițială v0 și o accelerație a constantă în timp. Ei se deplasează după legea:
x = x0 + v0*t + a*t^2/2
Cerință
Considerându-se că războiul începe când doi soldați inamici se ciocnesc, să se determine după cât timp începe lupta.
Date de intrare
Fișierul de intrare razboi.in conține A, numărul de soldați ai primei țări, urmat de A linii cu descrierea soldaților. Soldații sunt caracterizați de un triplet (x, v, a) reprezentând coordonata inițială, viteza inițială și accelerația (numere intregi). În mod similar, este descrisă armata celei de-a doua țări.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire razboi.out va conține o singură linie cu un număr T, reprezentând timpul scurs până la începutul războiului, cu o precizie de 6 zecimale.
Restricții
- 1 <= A, B <= 1 000 000
- -200 000 000 <= x, v, a <= 200 000 000 (întregi nenule)
- Viteza și accelerația soldaților din țara 2 vor fi negative, în timp ce cele ale soldaților din țara 1 vor fi pozitive.
- Toți soldații din țara A au coordonata inițială x mai mică decât a oricărui soldat din țara B.
- Se garantează că războiul va începe la un moment dat (0 <= T <= 50 000)
Exemplu
razboi.in | razboi.out |
---|---|
1 1 1 0 1 3 -1 0 |
1.000000 |
Explicație
Cei doi soldati se intalnesc pe pozitia 2 dupa o unitate de timp.