NerdArena — informatică de performanță
Acasă
Concursuri
Concursuri virtuale
Clasament
M
onitorul de evaluare
Categorii probleme
Căutare probleme
Autentificare
Cont de utilizator
Parolă
Păstrează-mă autentificat 30 de zile.
Mă înregistrez
Mi-am uitat parola
21907 membri înregistrați
Pagini recente »
Rezultatele filtrării
Algoritmi (7)
algoritm pe arbori parcurgere DFS (depth first search) (1)
algoritm pe grafuri APM (arbore parțial de cost minim) (1)
algoritm pe grafuri flux (2)
algoritm pe grafuri parcurgere BFS (breadth first search) (2)
algoritm pe grafuri parcurgere DFS (depth first search) (1)
căutare binară (2)
sortare (2)
sortare mergesort (sortare prin interclasare) (1)
Clasă
10 (a zecea) (2)
11 (a unsprezecea)
12 (a douăsprezecea)
9 (a noua) (1)
Concursuri (2)
alte concursuri (1)
Șumen (1)
Cunoștințe generale (5)
geometrie (3)
operațiuni pe biți (2)
recurență (formulă de) (1)
Metode (3)
divide et impera (1)
precalculare (cu structuri de date auxiliare) (1)
programare dinamică (2)
Structuri de date (8)
arbore trie (1)
coadă (1)
graf orientat (3)
mulțime pe biți (bitset) (1)
stivă (1)
tablou matrice (1)
tablou vector (unidimensional) (2)
Autori (A-C)
clasică
Etichetă selectată
Selecție parțială
Etichetă neselectată
1
Arată
20
50
100
200
per pagină
rezultatele 1-11 din 11
titlu
autor(i)
sursă
dificultate
scorul tău
Coborâre (clasele 11-12)
clasică
ad-hoc
2
N/A
Cotoroanța
clasică
ad-hoc
N/A
N/A
Înfășurătoare convexă
clasică
ad-hoc
2
N/A
Magazin2 (clasele 11-12)
clasică
ad-hoc
3
N/A
MaxXor (clasele 10-12)
clasică
ad-hoc
3
N/A
Memorie
clasică
ad-hoc
3
N/A
Mincut (clasele 11-12)
clasică
ad-hoc
4
N/A
Poligon
clasică
ad-hoc
2
N/A
Push-Relabel (clasele 11-12)
clasică
ad-hoc
5
N/A
Tangente
clasică
ad-hoc
2
N/A
Traseu (clasele 11 și 12)
clasică
Olimpiada pe scoala 2015
1
N/A